Avatar billede Mathias90 Nybegynder
09. november 2009 - 18:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tastatur

Allerførst vil jeg lige undskylde, hvis jeg har placeret topic forkert, men jeg synes ikke jeg kunne finde en mere passende kategori.

Jeg er på udkig efter et nyt tastatur, da mit meget gode, meget gamle tastatur er kaput!

Jeg har kigget lidt på Enermax Caesar serien, da jeg godt kan lide deres clean look.

Jeg har dog ikke kunnet finde et sted herhjemme, hvor det kan købes, og det er heller ikke at finde på Amazon.co.uk.

På EDBpriser har jeg fundet nogle Enermax keyboards, dog fra Aurora-serien, men de er alle:

1. Ekstremt dyre!
2. Trådløse

Kan Enermax Caesar købes herhjemme, eller er der alternativt noget lignende?

Tastaturet skal være simpelt, "firkantet", kablet og uden "bling bling" i form af neonlys o.l.

Pris: Helst 550 eller mindre.

Svar belønnes med 40pt.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
09. november 2009 - 19:12 #1
Jeg kan personligt godt lide logitech tastaturer.

Her er et med kabel, simpelt, firkantet og meget billigt. Der er sparet på plasen så det ikke er lige så stort, som de fleste tastaturer. Dette kan jo både være en fordel og en ulempe. Det negative kan være at piltasterne er ved siden af de andre taster lige som på en bærbar.

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/177&cl=dk,da

Så er der også dette her, som er dyere. Jeg synes det er ret lækkert. Det er også firkantet, flat, simpelt og med kabel. Der er dog lys i, men farven er hvid, så det er ikke så bling bling agtigt :) Det er i min mening kun en fordel med det hvide lys, og du kan jo altid bare slå det fra, hvis du ikke kan lide det. Lyset i tasterne er altså rare om aftenen.

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/4740&cl=dk,da
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
09. november 2009 - 19:15 #2
hmm man kan åbenbart ikke bare lave links.

Det første billige hedder: Ultra-Flat Keyboard

Det andet dyere hedder: Illuminated Keyboard

Så kan du vel søge på dem.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2009 - 19:49 #3
Prøv om ikke dette link virker.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2009 - 19:50 #4
Hmm, det gjorde det så ikke, sorry.  :-)
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
09. november 2009 - 20:00 #5
Hej emfr08ab

Logitech Illuminated ser godt ud. Jeg tror det bliver det, jeg køber..

Jeg accepterer hermed dit svar! Tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2009 - 20:31 #6
Razer Rarantula minder meget om Enermax Caesar syntes jeg ...