Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 00:50 Der er 24 kommentarer

Hva sys du om ?

Hej

Hva sys i om Glaede.dk´s nye design ?
Sig din mening.. hva er dårligt, hva er godt osv ?
Ik bare Grimt eller sårn noget... :)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
15. juli 2001 - 00:52 #1
Det er jo ikke færdigt!
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 00:54 #2
Nej.. men farverne, grafikken, JS koden osv...
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 00:59 #3
pæn for 0 point !
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 01:01 #4
Hmm.. ska i virkelig ha points for at bedømme en sides design ?
Hvis det er på den måde ok da.. så gir jeg 10 points til den der kommer med det bedste svar!
Avatar billede jokn Nybegynder
15. juli 2001 - 01:11 #5
Jeg syntes faktisk det er ret fedt!
Gode farver, passer i 1024 og 800...
Godt layout lige på nær nyhedsbrev´s formen...
Og jeg syntes ikke du skal putte den nyhedsbrevs form på før den virker!

9^@13
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 01:20 #6
Synes også at det er ret flot, gode behagelige farver, men tag at centrer din copyright notice, og gør den lidt mindre tydelig!

Ellers er der jo ikke så meget at bedømme endnu, men keep up the good work!
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 01:23 #7
ok jokn og Zoidberg :)

Endelig et par svar der kan bruges. Jeg skal tænke lidt over jeres svar... jokn -> Hva er grimt ved formen ?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 01:38 #8
Måske skulle du overveje at bruge Style Sheets til hele siden, i stedet for lidt Style og lidt brug af <FONT>, som f.eks. ved copyright!
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 02:27 #9
Ja det ku godt være jeg sq det. Blir den hurtigere eller er det for bare ordensskyld ? :)
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 02:29 #10
Tror egentligt ikke den bliver hurtigere, men ja, for en ordens skyld!
Avatar billede 7th Praktikant
15. juli 2001 - 02:33 #11
Et pissegodt site der aldrig er nede...

13 @ 13.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 02:43 #12
Øhhh???
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 02:43 #13
glaede.dk >> Jeg synes egentlig at formen er ok, men måske en kant?

7th >> Øhh...?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 02:45 #14
Ja... Øhhh? :)
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 02:53 #15
Zoid -> Jeg sys det ser bedre ud Uden kant ;)
Men sårn er det jo.. smag og behag..

Det med noget CSS tror jeg at jeg vil fixe en dag når jeg får tid til det. Og måske noget med Copyright texten. Jeg ska lige se hvordan det ser ud inde midt på...

Er der nogen her der føler sig snydt hvis de ik får point ?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
15. juli 2001 - 10:42 #16
Hvad handler den side i det hele taget om? Glæde, Broer og tårne eller havd?
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 14:00 #17
Jeg ved ik hva den ska handle om endnu :)

Måske en personlig side... nogen der har nogen idéer da ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juli 2001 - 15:41 #18
Den bliver lovlig lille i et stort vindue.

husk at teste før du bruger getElementById() funktionen. der er stadig mange Version 4 browsere.

det der skift i baggrundsfarven midtpå ser ikke ud somom det connecter til tindholdet, føles bare som en umotiveret stribe.

Kan det passe at du bruger <p> og <br> til at lave lodrette mellemrum? Den bliver lovlig høj i Netscape.

mvh JakobA

Avatar billede rezire Nybegynder
15. juli 2001 - 17:25 #19
syns at du skulle tage at fixe det sådan at man kan se hele skærmbilledet uden at scrole. Det nyhedsbrevs tilmeldning passer heller ikke så godt på forsiden.
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. juli 2001 - 19:44 #20
Når man ikke umiddelbart kan regne ud hvad siden skal omhandle så er designet dårligt. Man vil gætte på rejser. Jeg tvivler på det er dine egne billeder så du kan nok få huk pga copyright!
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
15. juli 2001 - 22:00 #21
lawyer -> Du aner intet om mig ?
Hvem sir at min far ik er fotograf ?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 23:40 #22
Du har i hvert fald ikke nævnt noget om at han er... :)
Avatar billede lawyer Nybegynder
16. juli 2001 - 09:00 #23
glaede> Jeg er ligeglad med om du har tyvstjålet billederne, det er dit eget problem. Jeg ville bare gøre dig opmærksom på at hvis det ikke er dine billeder så kan du få problemer.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. juli 2001 - 23:42 #24
Hey man kan da ikke bedømme et design når man ikke ved hvad designet skal passe til, altså havd siden handler om.