Avatar billede Holme Nybegynder
08. november 2009 - 10:49 Der er 1 løsning

Importere email fra Windows Mail til Outlook 2007

Hejsa

Har lige installeret WIndows 7 og Office 2007, herunder Outlook 2007.
Jeg havde Vista før, og brugte det integrerede Windows Mail.

Jeg har en backup af mappen Windows Mail fra Vista, og de mails der ligger deri vil jeg have importeret til Outlook 2007.

Hvordan gør jeg det?
Har prøvet at vælge "Importere fra Windows Mail" men der kan jeg ikke vælge stien til mine gemte mapper.

Håber i kan hjælpe mig, vil helst ikke miste mine mails.

-Lars
Avatar billede Holme Nybegynder
17. februar 2010 - 16:52 #1
Lukket