Avatar billede kaese Nybegynder
14. juli 2001 - 21:27 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Forpulede BonziBUDDY!

I en tvivlsom psykisk tilstand downloadede og installerede jeg programmet BonziBUDDY... efter 3 minutter indså jeg hvor irriterende den lille monkeyboy i grunden var - og uninstallede.. Så det er vel fint nok. Men problemet er at jeg stadig har den der grimme BonziBUDDY værktøjsbjælke i mit explorer.. og den kan jeg bare ikke fjerne - nogensteder!! Og der står ikk noget på deres webside (www.bonzibuddy.com) om det... ville bare høre om nogen af jer har nogen råd til hvordan jeg får elimineret den bjælke, da den seriøst er i vejen.

Oh yeah.. og tag det her som en advarsel. Installer aldrig det program... uha..... uha... *ryster på hovedet*
Avatar billede kapla Nybegynder
14. juli 2001 - 21:30 #1
Avatar billede connie Nybegynder
14. juli 2001 - 21:31 #2
Avatar billede kapla Nybegynder
14. juli 2001 - 21:31 #3
Avatar billede connie Nybegynder
14. juli 2001 - 21:33 #4
Altså slet BonziBUDDY stien manuelt
Avatar billede kapla Nybegynder
14. juli 2001 - 21:33 #5
Avatar billede kaese Nybegynder
14. juli 2001 - 21:36 #6
Ah.. så stod det der alligevel... *vågn dog op kaese*

Thanks! Har fået den fjernet nu :)