Avatar billede belsen Nybegynder
05. november 2009 - 12:16 Der er 2 kommentarer

Foto mosaik. Lave et billede, der består af små billeder

Hej

Jeg fandt nogle gamle tråde på dette, men vil gerne høre, om nogle kan hjælpe med opdateret viden...

Jeg skal lave en magasinforside, hvor billedet skal udgøres af mange små billeder. Det hedder vist Photo mosaic. Men, mit problem er, at det er en uoverskuelig verden med mange freeware/shareware programmer og de er sikkert ikke lige gode alle sammen.

Hvis du kan anbefale et program, så vil jeg blive glad for at høre fra dig!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2009 - 12:34 #1
Jeg bruger Picasa 3, det er gratis, nemt og ligetil.  :-)
http://picasa.google.dk/
Avatar billede jensca Nybegynder
05. november 2009 - 12:49 #2
Jeg tilslutter mig også Picassa