Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 19:53 Der er 17 kommentarer

Nye grupper

HTML::Mason
AxKit

Eller evt. en hovedgruppe: mod_perl

Og en Postgresql gruppe under DB\'er.

Og en om UNIX sikkerhed.
Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 19:54 #1
Glemte Embperl og GD

/Ian - ADVICE A/S
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juli 2001 - 20:04 #2
Nye kategorier kommer når admins har lavet en ny menu-struktur - hvornår det så end sker.

Derudover, så vil de gerne have bevis for et grundlag for kategorierne, så hvis du kan fremvise x antal spm, der burde have været stillet i disse kategorier, så vil det absolut hjælpe på din \"sag\". :)

www.fotx.net/parazite
Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 20:07 #3
Hvorfor genbruger de såmeget af deres site overalt, dvs. pointtildeling i en forslagskasse.

Brugbarheden findes nok næppe.
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juli 2001 - 20:09 #4
Fordi denne kategori også bruges til point-overførsel til admins, hvis man uretmæssigt har modtaget point.
Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 20:18 #5
Kan systemet ikke håndtere dette anderledes.

Nå et site virker aldrig hvis man ikke selv har kodet det, hedder ordsproget jo.
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 20:20 #6
ianj->Tjo det kunne nok have været kodet anderledes, men det kræver at brugerne kan finde ud af det først. :-)
Og sitet som helhed virker skam ganske fint...
Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 20:21 #7
Udover navigation og afviklingshastigheden er i bund.

Men vælger man php fortjener man det jo.

/Ian - ADVICE A/S
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 20:27 #8
ianj->Sitet skal vel heller ikke være en tro fan af den kære Jakob N.
Og hvis du syntes den er langsom nu - manner du skulle have været her for 2 år siden. Det var slow kan jeg love dig.
Afviklingen er blevet meget bedre på det sidste, men summa summarum er vi brugere skam sådan set rimeligt tilfreds - sådan overall set.
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juli 2001 - 20:32 #9
Ja, afviklingshastighed er for lav ofte, men det arbejdes så vidt jeg ved på det.
Dog er jeg ikke enig i at navigation er i bund. I betragtning af antallet af sider, så er dette det mest logiske site jeg nogensinde har set.
PHP? Skal vi nu i gang med en religionskrig igen?
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 20:38 #10
ianj->Lige et sidespring - Flot site I holder jer hos Advice A/S.
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juli 2001 - 20:42 #11
ianj : Forresten, har du ikke arbejdet hos web-sale.dk en overgang?
Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 20:44 #12
ADVICE A/S har været deres UNIX konsulent firma jo.

/Ian - ADVICE A/S
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juli 2001 - 20:47 #13
OK - så har du hjulpet mig med et par probs mht. mySQL. :)
Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 20:49 #14
Skulle næppe undre mig, hvor har du din mysql db ligenu, zeus.web-sale.dk ?

/Ian - ADVICE A/S
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juli 2001 - 20:53 #15
Yes... på det ene site. Kan faktisk ikke huske de andre. Men ejer www.dalgaardhorses.com, www.insiteinfo.dk og www.cmanager.dk. :)
Avatar billede ianj Nybegynder
14. juli 2001 - 20:54 #16
Aaaah, dog for at starte en reklameblok, så er ADVICE bedst til mod_perl hosting.

<ian/>
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 21:08 #17
parazite> korrekt, tak for hjælpen.