Avatar billede hans01 Nybegynder
03. november 2009 - 17:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

embed flash video med swfobject

Jeg er ikke nogen ørn til flash eller embed flash, jeg har på min side http://hans123.t35.com/ (prøveside) embed en video vha swfobject 2 metoden. men jeg kan ikke få selve videoen til at streame ned. Er der nogen der kan forklare hvorfor det ikke virker?
Avatar billede need4speed Nybegynder
03. november 2009 - 17:52 #1
Prøv og lig selve video filen i roden af din side eller tjek stien til video filen. Indtast evt den fulde sti til videoen f.eks.

http://hans123.t35.com/video/video.flv
Avatar billede hans01 Nybegynder
03. november 2009 - 19:05 #2
Hej need4speed Alle filer skulle ligge på roden fla, flv og swf
Avatar billede hans01 Nybegynder
03. november 2009 - 19:10 #3
Hej igen har prøvet med hele stien til swf uden held. men du skrive jeg skal pege på flv filen istedet?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 20:13 #4
Hmm... For mig virker videoen/musikafspilleren i højre side i hvert fald fint, men det kan godt være det ikke er den du har problemer med.
Avatar billede need4speed Nybegynder
03. november 2009 - 21:26 #5
Mærkeligt den virker hos kimsey0 hos mig står den grønne bar og loader.

Hmmm det virker underligt.

Har du prøvet at skrive den fulde url i afspilleren til video filen ?
Avatar billede hans01 Nybegynder
04. november 2009 - 04:44 #6
Hej need4speed, det er det samme der sker hos mig den grønne load bar loader og loader uden nogen film, jeg har tror jeg skrevet den fulde url til swf filen
Avatar billede jensemanden Nybegynder
04. november 2009 - 08:21 #7
Prøv og send mig afspilleren og videofilen til mig på j b m @ orango .nu (fjern mellemrummene :) )

Så kan jeg lige hurtigt kigge på det.
Avatar billede hans01 Nybegynder
05. november 2009 - 08:56 #8
Hej Jensemanden, fik di min mail?
Avatar billede jensemanden Nybegynder
05. november 2009 - 09:39 #9
Jeg har lige sendt dig en mail :)

Det skulle gerne spille nu.
Avatar billede jensemanden Nybegynder
09. november 2009 - 19:24 #10
Har haft lidt travlt fik du det til at virke? Hvis ikke kan det måske skyldes at dit webhotel ikke understøtter FLV filer.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2010 - 17:58 #11
Nu er det lang tid siden tråden blev oprettet og besvaret, men derfor skal Eksperten.dk's regler vel stadig overholdes.
Ifølge reglerne må man ikke give point for et problem som er løst uden for Eksperten.dk, dvs. læg løsningen herind :)