Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

password til skyline router

vi har fået leveret en boks fra skyline når man tilgår 192.168.1.1

så beder boksen om kodeord

der er 4 port switch bagi og så ellers et odu lan stik til udendørs antennen

der står i deres materiale man ikke må resette boksen da det vil kræve en teknikker .
Avatar billede JacobHolmJensen Nybegynder
03. november 2009 - 18:00 #1
I burde gerne have kodeordet på papir ellers så er der medhørende en hjemmeside hvor i kan tjekke kodeord, forskellige IP-addresser den kan benytte osv.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 19:20 #2
vi har intet på papir fra skyline.dk andet ens linien er gratis i 6 mdr og det er bestilt
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2009 - 11:28 #3
nu er alle papirer tjekket og der står ingen koder
Avatar billede SkifterNET_dk Nybegynder
04. december 2009 - 08:25 #4
Koden udleveres sandsynligvis ikke, fordi at routeren indgår i installationen og overvåges/serviceres af Skyline.

Der er mulighed for at sætte egen router/firewall op bagved.
Den skal så bare have adresse 192.168.1.50 /24 på ydersiden.
Den adresse har alle porte åbne igennem Skyline's router.

Mvh.
Kim Sørensen
SkifterNET.dk
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2010 - 19:42 #5
det løste nu ikke problemet ,det var nu nemmere man kørte på deres router uden og koble en extra bag som også tager hastighed
Avatar billede frisgaard Nybegynder
13. marts 2012 - 14:31 #6
Det er ikke sværere at finde routerens brugernavn og password end blot at læse/søge lidt i producenten(Alvarion)'s manual til routeren: http://www.alvarion.com/addons/support/ics/product_support_form/215799_BreezeMAX_4000_Si_Ver.2.0_Operator Manual_110112.pdf

Prøv at søg efter "operator" og vupti, så har du brugernavn og password, så du kan sætte alt i den op(især WIFI er dejligt at kunne sætte op selv....)
Avatar billede per_per Nybegynder
30. april 2012 - 14:31 #7
der er bare et problem det er tyveri at lokke ind i router da wifi koster 14 kroner så er det tyveri router er skyline ejendom derfor er det indbryd så gratis wifi er lig med tyveri