Avatar billede Lucky_Mik Nybegynder
03. november 2009 - 08:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Timeout

Jeg bruger Mysql og phpMyadmin. Hvis jeg ikke bruger mysql i 1800 sek(30 min) og jeg så skal bruge det igen skal jeg hele tiden logge på mysql. Også når jeg sidder og arbejder med det hele tiden. Det er til at blive vanvittig over. Kan jeg slå det fra det med login eller forlænge de 1800 sekunder til meget mere eller ....

Venlig hilsen Kim
Avatar billede fant0mas Nybegynder
03. november 2009 - 08:41 #1
Avatar billede Lucky_Mik Nybegynder
03. november 2009 - 14:22 #2
Hej
Det virker - skønt ikke at blive forstyrret hele tiden med det pjat :-) Tak for hjælpen.

Læg et svar, så får du point.
Avatar billede fant0mas Nybegynder
03. november 2009 - 14:49 #3
Behold dem :D
Avatar billede Lucky_Mik Nybegynder
03. november 2009 - 15:13 #4
ok, tak :-)