Avatar billede mick35 Nybegynder
14. juli 2001 - 19:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

format

Hvordan sletter man alt (også spor nul) på sin disk er der et program der kan slette alt eller kan format dette
Avatar billede makse Nybegynder
14. juli 2001 - 19:17 #1
Format og Fdisk /MBR (MBR, Sletter master boot record)
Avatar billede makse Nybegynder
14. juli 2001 - 19:18 #2
Rettelse. MBR bliver ikke slettet, men genopbygget.
Avatar billede zycho Nybegynder
14. juli 2001 - 19:19 #3
Format c: skulle gerne slette det hele men det er muligt at få dataene tilbage.....Det beste du kan gøre er at formatere din harddisk, og så fylde den med noget lort. Formatere den igen. Så er de data du engang utilgængelige at få tilbage!

håber du kan bruge det
Avatar billede makse Nybegynder
14. juli 2001 - 19:20 #4
Eller så prøv at kigge på harddisk prodcentens hjemmesidde. De plejer at havde programmer til dette.
Avatar billede mick35 Nybegynder
14. juli 2001 - 20:02 #5
hvordan lyder syntakslinjen jeg skriver  (format c: /MBR) og får ugyldig parameter
Avatar billede makse Nybegynder
14. juli 2001 - 20:05 #6
Du skriver bare Fdisk /MBR
Avatar billede mick35 Nybegynder
14. juli 2001 - 20:14 #7
der sker jo ikke noget når man skriver det
Avatar billede makse Nybegynder
14. juli 2001 - 20:22 #8
Jo det gør der, men du kan bare ikke se det. :)
Eller kan du jo i Fdisk slette alle dine partitions, og så oprette nye bagefter.
Husk på hvis du gør det, at alle data på harddisken bliver slettet.
Avatar billede mick35 Nybegynder
14. juli 2001 - 20:24 #9
Det har jeg prøvet det hjælper mig ikke med mit problem
Avatar billede makse Nybegynder
14. juli 2001 - 20:35 #10
Problem?
http://www.storage.ibm.com/techsup/hddtech/welcome.htm ligger der værktøjer til at overskrive harddisken men nuller. Så er den ihvertfald slettet.