Avatar billede dortheam Nybegynder
02. november 2009 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP 2600n - udskiftning af dele?

Jeg har en farvelaserprinter - HP2600n. Den åd et stykke papir, der satte sig fuldstændig sammenkrøllet oppe under dækslet. Diverse forsøg endte med en skruetrækker, skruede toppen af printeren og fik med hårdhændet metode papiret kradset ud i meget, meget små stykker.
Det lykkedes... men det var for hårdt for rullen - og derfor dette spørgsmål:
Der er kommet mærker i rullen....den der på ca 2 cm i dimater, der fører papiret frem - og det sætter sig som mærker i mine print. Rigtig ærgerligt, for jeg printer mange fotos.

Kan man mon udskifte sådan en rulle... eller skal jeg smide printeren ud og ærgre mig grul og grøn over lige at have brugt en formue på nye tonere?
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. november 2009 - 16:37 #1
Avatar billede dortheam Nybegynder
02. november 2009 - 18:29 #2
Tak for svaret - hm.... du har vist ret. Desværre. Øv. Jeg skal vist se mig om efter en anden printer...

Du skal vist poste et svar, før jeg kan give dig point, ikk?

Tak for hjælpen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. november 2009 - 22:53 #3
Du kan også prøve second hand shop. Du kunne være heldig :-)
Avatar billede bohbs Nybegynder
19. november 2009 - 15:23 #4
Hej

Jeg har en HP 2600N som er ved at løbe tør for toner. Måske det var noget at købe den billigt?