Avatar billede Tester1 Nybegynder
01. november 2009 - 21:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSN Reklamer

Hej experter:P

Overhørte en samtale om hvordan man kunne fjerne msn reklamerne ved at gøre følgende:

C:\Windows - System32 - Drivers - Etc - åben hosts i notebook & indsætte 127.0.01 rad.msn.com sidst i filen. Nu skulle den så bare gemmes, hvilket jeg åbenbart ikke kan.

Billede:
http://i189.photobucket.com/albums/z9/Stoney_Ducky/Unavngivet22-1.jpg
01. november 2009 - 21:07 #1
C:\windows\system32\drivers\etc\hosts

Filen er SYSTEM/READ-ONLY - det skal du bare fraklikke.
HøreMusseTast på den - Egenskaber...

---

Om MSN trixet så virker ved jeg dog ikke ...
Avatar billede mrtn Nybegynder
01. november 2009 - 21:30 #2
Jeg kan se at du kører Vista. Så hvis du har enablet UAC, så skal du starte din Notepad med 'Run as administrator'.
Avatar billede Tester1 Nybegynder
01. november 2009 - 21:31 #3
Tak for Hjælpen Karise_larry:)

Virket ik for mig, så må se nøjes med adblock plus.
Avatar billede Tester1 Nybegynder
01. november 2009 - 21:32 #4
~
Avatar billede Vandreren Novice
01. november 2009 - 22:02 #5
Det er nemt at blokere msn-reklamer med en personlig firewall. Man blokerer disse sites:

rad.msn.com
global.msads.net
rss.video.msn.com
ads1.msn.com
rad.live.com
specials.uk.msn.com

Det med at redigere C:\windows\system32\drivers\etc\hosts burde altså også virke. :)
Avatar billede Tester1 Nybegynder
02. november 2009 - 19:30 #6
Ham jeg fik det fra, fandt ud af at det var 127.0.0.1 rad.msn.com der skulle stå:) Så nu virker det:P