Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 19:13 Der er 1 løsning

Windows 7 media center…

Hvorfor kan jeg ikke sæt mit usb stik mere og åbne billeder  med  Windows 7 media center. Dvs at hvis jeg har billeder til at ligge på usb nøgle kommer den ikke frem hvis jeg åbner Windows 7 media center for at se dem her ???
Usb nøglen kommer ikke frem som en mulighed....

Alle billeder på harddisk vises som mulighed men ikke dem fra usb nøgle. Mindes det var en mulighed under Vista…

Det kan da ikke være rigtig at den mulighed er blevet fjernet under W7 eller hvad er det lige jeg ikke kan se…….
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 19:27 #1
Her selv lige fundet udaf det.....

I vista kunne man have usb nøglen til sidde i og starte op med Windows 7 media center og så kunne man se hvad der var på usb nøglen

I W7 skal man starte Windows 7 media center FØRST og herefter sætte usb nøglen i for at få den som mulighed at se billede på usb nøglen....

HVAD F..... er det blevet lavet om .