Avatar billede TS32 Nybegynder
01. november 2009 - 15:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7

Hey :)

En / nogle der ved, hvor jeg kan downloade Windows 7 ? Som kan install. direkte uden cd osv osv. ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
01. november 2009 - 15:10 #1
Der er lukket for dette efter udgivelsen af den endelige version.
Avatar billede mantichora Nybegynder
01. november 2009 - 15:16 #2
- Med mindre du mener ulovligt, men så er det ikke det rette sted at spørge.
Avatar billede TS32 Nybegynder
01. november 2009 - 15:22 #3
Nej for s.... da :) Bruger intet ulovligt software... Det var de dersens Beta versioner jeg tænkte på...
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 15:38 #4
Som dragonknight sagde, der er lukket efter udgivelsen af Windows 7.
Hvis man i forvejen har downloaded Windows 7 kan det stadig installeres, men det er for sent at skaffe det nu, med mindre du har en ven med en ubrugt cd og tilhørende cd-key.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2009 - 15:43 #5
Well....

RC 7100 ligger faktisk stadig på piratebay, men da der er lukket for download fra Microsofts side, så kan man ikke få en licensnøgle, så de andre har ret: der er lukket for nye win7 installationer desværre.
Avatar billede TS32 Nybegynder
20. februar 2010 - 11:10 #6
Jeg lukker hermed denne tråd. Jeg har købt mig Windows 7 og det kører bare upåklageligt.
Tak for jeres indlæg ;)