Avatar billede nfssister Forsker
30. oktober 2009 - 08:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger Web-designer/programmør

Har en kunde der har 5 hjemmesider som skal have lidt rettelser. Hvis det har interesse så skriv tilbage på:

nfspower@gmail.com

Kunden har skrevet følgende:

www._.dk
Lidt tilretninger - måske en ny fane med "delekontor"
Optimering på søgning

www._.dk
En ny fane "kabelvogne" - søgeord tilføjes
Evt. noget down load, som på firtek / brochure

www._.dk
Siden skal sendes til apmaskinfabrik.dk - vi har købt produktion og salg af kabelvogne

www._.dk
Ikke noget akut behov for ændringer

www._.dk
En del skal slettes da vi kun har salg af: Catering, skolevogne og hospitalsvogne.
Tilretning af søgning

Har fjernet links for at beskytte kunden, skriv hvis det har interesset. Kunden ligger i Odense, og vil helst bruge nogle i Odense eller i omegn.
Avatar billede oersted Novice
30. oktober 2009 - 09:13 #1
kan givetvis løse det idag
mail til jstevnhoved[at]gmail.com 24412453

Er ofte i Odense, er der tilrettelser kan de tages ved møde næste fredag den 6. hvor jeg er i byen.

vh J
Avatar billede nfssister Forsker
30. oktober 2009 - 09:18 #2
Jeg har smidt dit svar videre til kunden.

Hvis andre smider deres mail og/eller nummer herinde (+ navn)
så poster jeg det videre til kunden
Avatar billede bomas Nybegynder
05. december 2009 - 06:19 #3
Kan sikkert hjælpe.

www.bomas.dk
Avatar billede mikaelch Novice
17. december 2009 - 22:53 #4
har i fundet en til opgaven ? ellers er  www.aboutweb.dk  yderste billige og kan levere rettelserne hurtigt
Avatar billede nfssister Forsker
10. maj 2010 - 17:26 #5
Lukker tråden. Takker mange gange for henvendelserne.