Avatar billede andersbaekgaard Nybegynder
29. oktober 2009 - 16:12 Der er 4 kommentarer

Apple TV - kan der tilkobles trådløst tastatur og mus?

Jeg overvejer at købe en Apple TV og har et par spørgsmål, som jeg ikke helt har fået afklaret.

Jeg har læst mig frem til, at den kan crackes, så man kan få en browser og dermed finde hjemmesider og streame film m.m. på tv'et....er det korrekt?

Hvis det er tilfældet, så vil jeg gerne høre, om det er muligt at koble et trådløst tastatur og trådløs mus til Apple TV, så jeg reelt kan bruge Apple TV til internet.

(Køber dog også en Macbook Pro ved siden af)
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
29. oktober 2009 - 16:28 #1
Prøv at se her:
http://dannyruchtie.nl/
Avatar billede andersbaekgaard Nybegynder
29. oktober 2009 - 16:52 #2
Tak for linket.

Hvis jeg søger på siden for "keyboard" eller "mouse" så får jeg ingen posts :(

I første omgang er det også mest om det kan lade sig gøre. Jeg kan se ud fra teksten på siden, at det ikke sådan lige er til at cracke en Apple TV!

(Er PC-bruger og går altså over til Mac - så er helt på begynder niveau - skal dog nok finde ud af det, men har bare ikke fundet svaret på ovenstående endnu)
Avatar billede ferdinand.k Mester
29. oktober 2009 - 18:46 #3
Du kan bruge en iPhone eller en iTouch ved at installere en gratis app der hedder Remote. Den kan klare det for dig...
Avatar billede andersbaekgaard Nybegynder
30. oktober 2009 - 00:49 #4
Tak for info - men har hverken iPhone eller iTouch.

Så mangler stadig svar på, om jeg kan tilslutte et trådløst tastatur og mus.