Avatar billede Xpedel Nybegynder
28. oktober 2009 - 23:57 Der er 3 kommentarer

Begrænsninger

Jeg har en begrænsning på min computer.
Når jeg vil hente musik eller filer til min computer fra et sted på nettet og vil til at downloade filerne får jeg et vindue hvor der står:
Denne handling er blevet anuleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren.
Nu er der bare det at jeg ikke ved hvor begrænsningerne er.
Jeg bruger windows vista og det er mig der er administator.
Jeg håber der er nogen der kan give mig nogle brugbare ideer.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 00:30 #1
lyder som om at http://www.opendns.com/start/ kan hjælpe dig
Avatar billede Jensen DK Novice
29. oktober 2009 - 07:02 #2
Sådan bliver du Vista Superadministrator.

1. Gå til "Start" (Windows Icon).
2. Gå til "Alle programmer".
3. Gå til "Tilbehør".
4. "Højreklik" på "Command prompt" og vælg "Kør som administrator".
5. Skriv "Net user administrator /active:yes" (og "no" for at Deaktiver).
6. Tryk på "Return" eller "Enter".
7. Nu kan Super"administrator" vælges fra "Login skærmen".
8. Gå til "Logge af" eller "Skifte bruger" og vælg "administrator".
9. Nu er administrator = Superadministrator
Avatar billede Xpedel Nybegynder
29. oktober 2009 - 15:59 #3
Jeg forstår ikke lige hvad du mener med det link du henviser til.