Avatar billede mikkelloekke Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:36 Der er 1 kommentar

Kan en DVD-optager med indbygget digital tuner erstatte en ekstern decoder?

Hej Eksperter!

Jeg har et B&O-fjernsyn med billedrør stående som jeg er meget glad for, og som jeg gerne vil blive ved med at bruge efter overgangen til digitalt tv d. 31/11-2009. Mit problem er at jeg helst vil undgå at have for mange bokse stående ved siden af tv'et, og prøvede derfor at finde ud af om man kunne få en DVD-optager med indbygget Mpeg-4-tuner og derved nøjes med en boks. Jeg har fundet denne Panasonic, men kan stadig ikke helt gennemskue hvorvidt den vil dække mit behov.
Kan nogen hjælpe?

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/DVD+og+video/DVD-optager/DMR-EX88/overview/1943243/index.html

Mikkel.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. oktober 2009 - 18:43 #1
Efter hvad jeg kan se, har den kun indbygget MPEG2 tuner, hvorfor den vil være forældet efter 2012.
Hvis du finder én med MPEG4 vil det nok være det bedste, den kan sagtens erstatte en ekstern decoder.....