Avatar billede m1270 Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:27 Der er 6 kommentarer

Drivere til Windows 7

Hej, jeg har i dag modtaget Windows 7, men mit problem er at da jeg skulle installere driverne som fulgte med bærbaren så fik jeg en besked der sagde at driverne ikke var kompatible med denne version af windows.

Nogle der ved hvad jeg kan gøre? Er der f.eks. et gratis program der kan søge efter og downloade de drivere jeg mangler?

Og ja, jeg har skrevet til dem som jeg har købt bærbaren hos, men venter stadigt svar.

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. oktober 2009 - 18:59 #1
Windows er så genial, at den selv kan finde de drivere som den skal bruge.

Efter installationen er færdig kobler du den til internettet, og lader den opdatere.
Avatar billede m1270 Nybegynder
28. oktober 2009 - 19:15 #2
Desværre finder den ikke alle drivere.. Og åbenbart heller ikke de bedste, for af en eller anden grund kan jeg ikke vælge den samme skærmopløsning som jeg kunne med vista?
Avatar billede lasbas Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:28 #3
Har du prøvet via enhedshåndteringen

Højreklik på enheden og opdater drivere online

Eller må du på producentens hjemmeside og finde driverne
Avatar billede Blandy Praktikant
29. oktober 2009 - 12:41 #4
Du kan sagtens abre burge vista driver's til din win7. Win 7 skal nok selv sige til, hvis systemet har brug for at gøre driverne kompatible. Så hent bare vista driver til dit system.
Avatar billede m1270 Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:49 #5
@Blandy
Så du siger at den besked jeg får når jeg prøver at installere Vista driverne skal jeg bare ignorere?
Avatar billede Blandy Praktikant
29. oktober 2009 - 12:56 #6
På min win7 plejer den selv at rette i drivern så den er kompatibel. Det burde din også gøre.