Avatar billede gomsen Nybegynder
25. oktober 2009 - 23:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

må man ha 2 internet udbyder i samme husstand :S ?

hjælp!!!
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. oktober 2009 - 23:16 #1
I princip kan du vel have 3 eller mere. Fiber, telefon og trådløs (eller hvad det nu hedder). Men du kan bare have én via adsl (telefon), hvis det er det du mener.
Avatar billede gomsen Nybegynder
25. oktober 2009 - 23:31 #2
men nu er det sådan at vi har telmore og det gider jeg ikk rigtig så jeg tænker på at købe telenor men skal man så ha lavet flere adsl udgange eller hvordan?
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2009 - 01:22 #3
Har du spurgt Telenor ?
- mon ikke bare de piller det eksisterende hardware ned og sætter deres eget op i stedet for...

Eller VIL du have dem begge (i en periode) ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. oktober 2009 - 07:36 #4
Jap, du skal have flere linier ind, hvis du skal have flere udbydere.