Avatar billede daniel24 Nybegynder
25. oktober 2009 - 21:08 Der er 4 kommentarer

Behaviours til flvplayback

Hej

jeg har en hjemmeside lavet i flash hvor jeg gerne vil have at når man klikker på et billede som ligger i et movieklip så skal den afspille en mov-video.

jeg kan godt finde ud af at importere og få videoen til at afspille, men problemet er at den gør det automatisk, og den skal først spille når man klkker på billedet.

Hvilket AS skal jeg bruge?

Og kan man få framen hvor mov-videoen afspilles til at vise et billede ind til movvideoen starter?

1000 tak for hjælpen

Vh

Daniel
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. oktober 2009 - 22:28 #1
myMovie.autoPlay = false/true;
myMovie.play(1);
Avatar billede daniel24 Nybegynder
26. oktober 2009 - 10:51 #2
Når jeg sætter koden ind så er der fejl i scriptet og da jeg ikke er en haj til flash så ved jeg faktisk ikke hvad der er galt og om jeg sætter scriptet  ind det rigtige sted.

Det jeg ønsker er at når man klikker på det sort hvide billede i den vertikale scroll så skal den starte videoen som lige nu starter automatisk. Når videoen ikke kører så skal der være en tekst inde i den boks nedenunder den vertikale scroll

Jeg har vedhæftet fla filen så hvis nogen kunne hjælpe mig med dette, vil jeg blive så glad.

Det er en hasteopgave så I du kan svare i dag ville det være fantastisk

Tak for hjælpen

Link til fla fil

www.filmoz.dk/vertikal_scoll.fla

(hvis den kommer med den doc endelse så slet denne)

Tak for hjælpen

Daniel
Avatar billede daniel24 Nybegynder
26. oktober 2009 - 10:51 #3
Avatar billede daniel24 Nybegynder
26. oktober 2009 - 10:53 #4
arghh nu lover jeg det er rigtigt

link er .

www.filmoz.dk/scroll_vertikal.fla

sorry