Avatar billede klausdd Nybegynder
25. oktober 2009 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af digital signatur ved DanId

Hej Folkens

Jeg har problemer når jeg fosøger at bestille digital-signatur ved DanId, når jeg forsøger at gå ind på bestillingssiden kommer følgende meddelelse:

"Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Denne organisations certifikat er blevet tilbagekaldt.

Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.
Klik her for at lukke denne webside."

Jeg har AVG-antivirus free(Vers. 8.5.423), det er en ASUS F8SP der lige er blevet formateret, så der er ikke alverden tilføjelses programmer foruden standard software!

Håber nogle kan hjælpe!

- Klaus
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2009 - 16:24 #1
Support til private

Mandag til fredag 08.00 - 20.00
Lørdag og søndag 10.00 - 16.00
Avatar billede klausdd Nybegynder
25. oktober 2009 - 16:25 #2
Er forsøgt, men de mener det skyldes software der blokere og kunne ikke hjælpe!
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2009 - 16:31 #3
Har du prøvet at bruge Firefox i stedet for Internet Explorer?
Ved ikke om det hjælper....
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2009 - 17:10 #4
slå kontrollen fra
i IE er det funktioner/internetindstillinger, fanebladet avanceret
i området med sikkerhed i listen, fjern hak i de tre med 'kontrollér...'
Når DanID signatur er indlæst, så sæt de tre hak til igen.
Avatar billede klausdd Nybegynder
21. marts 2010 - 18:08 #5
Lukker tråden nu. Beklager jeg ikke havde fået afsluttet tidligere!
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2010 - 09:07 #6
Må vi høre løsningen?