Avatar billede Xpedel Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:18 Der er 5 kommentarer

Returgods

Hej Ekspert.
Jeg har et problem med at sende mail's til min datter. Hver gang jeg sender noget til hende for jeg denne besked:

This is the Postfix program at host pfepa.post.tele.dk.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The Postfix program

<merian@fiberbolig.dk>: host mail.em1.dk[217.198.208.12] said: 554 5.7.1
    Message cannot be accepted, BW filter rejection (in reply to end of DATA
    command)

Jeg er temlig træt af at få det samme returgods.

Jeg bruger Windows Vista med tilhørende mailprogram.
Avatar billede fxj Juniormester
24. oktober 2009 - 16:25 #1
Det er mailserveren ved fiberbolig.dk, der afviser post fra pfepa.posttele.dk fordi der er sat et filter op, som ikke godkender post fra denne server.
Det bliver brugt til at stoppe spammail og der er kun 2 løsninger:
1) skriv fra en anden mailadresse
2) kontakt postmaster@fiberbolig.dk og hør om det er en fejl
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:27 #2
TDC laver RBL check og mail.em1.dk er listed på en liste. Det kan måske skyldes fejlen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:31 #3
Tog fejl af vejen på mailen :)

Nå, men TDC´s mailservere er også blokeret en del steder. Det kan have noget med afvisningen at gøre.
Avatar billede Xpedel Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:40 #4
Og jeg som troede at det var mit isenkram der var noget galt med.
Nu er der da noget at arbejde videre med.
Tak for hjælpen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:47 #5
Jeg ville nok sende en mail fra en anden konto eks. gmail, hotmail m.v. og hvis den går igennem så prøve at kontakte din udbyder.

Du kan naturligvis også kontakte modtager, men vil umiddelbart tro at det skyldes blokering.