Avatar billede RonniGL Nybegynder
23. oktober 2009 - 22:07 Der er 14 kommentarer

Forsvunden lyd efter Sp2

Hej
Al lyd er forsvundet efter jeg har opdateret til Service pack 2 til vista (64-bit)

Hvad skal jeg gøre?
23. oktober 2009 - 22:28 #1
Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN ?
Avatar billede kcasper Nybegynder
23. oktober 2009 - 23:33 #2
du kan prøve og gå i start-> alle programmer -> windows update og tjekke om der er nogle driver updates til dit lydkort.
Avatar billede RonniGL Nybegynder
24. oktober 2009 - 11:07 #3
Jeg har været inde i enhedshåndtering og jeg kan ikke se der er noget galt? Er ikke helt sikker hvad jeg skal kigge efter.
Men under lyd står der noget med realtec og jeg har prøvet at opdatere driver men den siger den bedste er installeret.

Der er ingen opdates til mit lydkort under windows update.

Jeg prøver lige at afinstallere SP2
Avatar billede RonniGL Nybegynder
24. oktober 2009 - 11:45 #4
Nu har jeg afinstalleret SP2 - hjalp ikke.

Prøver nu at systemgendanne
Avatar billede RonniGL Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:03 #5
Nu har jeg systemgendan.Det skulle jeg aldrig ha gjort..
Problemet er det samme og nu kæmper jeg med at få skærmen registrete :S

Plejer at stå syncmaster men istedet står der standard skærm og har ingen valgmuligheder...

Anyone HELP
Avatar billede RonniGL Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:16 #6
Har lige opdateret nvidia driver og har fået min skærm igen.. puh,.
og samtidig lyden :)

Men nu er det sådan at jeg mangler SP2 opdateringen men tør ikke installere den hvis jeg mister lyden igen.
Hvad skal jeg gøre prøve at installere den igen og opdatere nvidia driver og se om det så dur?
24. oktober 2009 - 23:53 #7
Nemlig! - Check også manuelt WindowsUpdate EFTER SP2 instalationen...
Avatar billede RonniGL Nybegynder
25. oktober 2009 - 18:37 #8
Måske dumt spørgsmål men manuelt?
25. oktober 2009 - 19:14 #9
(Der findes ikke 'dumme spørgsmål' - kun 'dumme svar' *S*)

Altså du SELV går ind på WindowsUpdate (Findes i [Start] menuen) http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/vistadefault.aspx og følge guiden der. Vælger ALLE evt. opdateringer... Ikke kun de "vigtige" ...
Avatar billede RonniGL Nybegynder
13. november 2009 - 12:32 #10
Nu har jeg installeret SP2 og som følge mistet lyden igen. jeg prøvede så at installere nvidia driveren og manuelt tjekke efter opdateringer, men der var ingen.
Så jeg har lige systemgendannet igen så jeg har lyd.

:/

nogle forslag til det næste jeg skal prøve??
13. november 2009 - 13:05 #11
Nu fremgår det ikke hvilken fabrikat, type, model af PC ? Men check manuelt (google er din ven *S*) efter driver på leverandørens hjemmeside ?
Avatar billede RonniGL Nybegynder
13. november 2009 - 13:57 #12
Den er købt fra mm-vision for et par år siden.
Jeg synes ikke at kunne finde nogen driver på deres side
Avatar billede RonniGL Nybegynder
18. november 2009 - 20:27 #13
bump
Avatar billede RonniGL Nybegynder
02. december 2009 - 14:27 #14
Anyone?  går jo ikke jeg ikke kan få installeret SP2  :/