Avatar billede pugstyle Nybegynder
23. oktober 2009 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke forbinde til mit netværk har sonofon mobil bredbånd installeret også

Hej har en veninde som har en compaq minipc 700EA
hun har sonofon globetrotter installeret, men ved ikke om det er der problemet ligger.
Den vil gerne finde netværket via windows, men den vil ikke forbinde til nettet !!!
Når jeg går ind med cmd. Så siger den mediet er afbrudt, hvad hunne skal jeg lige gøre ???
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2009 - 21:08 #1
hvis du vil oprette forbindelse via trådløs lan (ikke mobil-net) så skal kortet være aktiveret. På de fleste mini'er er der en tænd/sluk funktion til kortet. På Compaq er det oftest en knap på fronten. Herefter er opsætning som vanligt.
Avatar billede pugstyle Nybegynder
24. oktober 2009 - 09:05 #2
fandt selv svaret den kan åbentbart ikke logge på et net med wpa2 kode på. :(