23. oktober 2009 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win 7 opgradering

Hej
Jeg har tænkt mig at købe Windows 7 family pack opgraderingspakke fra England med tre licenser. Men nu er jeg kommet i tanker om, om den kan bruges på tre forskellige pc'er med hver deres Vista? Eller om det skal være opgradering fra en Vista family pack, hvis det ellers findes, hvor der også har været tre licenser i?
Hvis det kan, ved I så om der er 32 bit og 64 bit på samme dvd, da licenserne skal bruges til en 64 bit og to 32 bit maskiner?
Avatar billede allanbn Nybegynder
23. oktober 2009 - 16:29 #1
du får ikke både 32 bit & 64 bit på samme DVD.

og hvad angår din eng pack, så er det bare for at spare penge. det har ikke noget med din opgradering at gøre
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2009 - 16:59 #2
Avatar billede lasbas Nybegynder
24. oktober 2009 - 21:54 #3
Man kan godt få 32 bit & 64 bit på samme DVD
det ligger på hver sin side

Der er dog ingen garanti for at du får det,
medmindre at det er anført som duallayer

Og JA... Licensnøglen er den samme