Avatar billede fieklokke Nybegynder
22. oktober 2009 - 17:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billeder forsvundet

Mine billeder i Adobe Photoshop Elements 7 blev lige pludselig væk ved at jeg sadog legede med programmet som jeg ikke kender ret godt og samtidig kom en massemapper frem som i stifinder frem i venstre side.
Hvad gør jeg for at få billederne tilbage.
Avatar billede justrace Novice
22. oktober 2009 - 18:20 #1
Har du prøvet den nemme med bare at lukke Ps Elements og starte det igen?
Avatar billede fieklokke Nybegynder
22. oktober 2009 - 19:32 #2
Ja det hjalp ikke noget,men der ligger mapper som i stifinder i venstre side også billeder,hvordan får jeg dem ind og hvad har jeg trykt på som lavede alt dette???
Avatar billede justrace Novice
23. oktober 2009 - 18:44 #3
Er du røget over i "Organizer"?

Luk og genstart Elements.
Hold Ctrl + Alt + Shift nede samtidig umiddelbart efter programmet er startet op.

Genstart programmet.
Avatar billede justrace Novice
23. oktober 2009 - 18:51 #4
Det er lige med at få hele instruktionen med på skærmen og ikke kun i hovedet. :)

Mens du holder de 3 taster nede, klikker du på en af mulighederne: Organize - Edit - Create - Share.
Klik på Yes i den boks der dukker op.

Det skulle så nulstille Elements.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:01 #5
Det hjalp,mange tak,men hvad kan være årsagen til det.
Skriv venligst lige et svar så du kan få dine fortjente point.
Avatar billede justrace Novice
24. oktober 2009 - 12:10 #6
Det er lidt svært at svare på hvad du har klikket på/bedt den om, og kendte man til det ville det selvfølgelig have været det bedste at "klikke baglæns", for også at lære programmet at kende.
Men da du ikke kender det ret godt endnu så var det oplagt bare at nulstille. Så kan du også rode lidt mere, og vide at det er nemt at komme tilbage hvis der skulle gå ged i det igen. :)

Er det en prøveversion du har?
Avatar billede fieklokke Nybegynder
24. oktober 2009 - 13:08 #7
Nej.Nå men skidt nu virker det igen.
Husk svar.Tak for hjælpen.
Avatar billede justrace Novice
24. oktober 2009 - 13:16 #8
Det var også bare hvis det var en prøveversion, og inden du gik ud og købte en, er der lige kommet en ny version 8, men en del af CS4 funktioner indbygget.

Var så lidt. :)