Avatar billede wos Nybegynder
22. oktober 2009 - 16:21 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

windows 7

hej der ude.
jeg har lige nu vista 64bit home premium på min com men vil gerne af med det.
så ville lige høre jer om det nye 7 er meget bedre end vista og om alle de problerme med vista er fjernet i 7.
og hvilken udgave skal man vælge.
hvor meget mere styresystem får man ved at vælg ultima frem for home premium??
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2009 - 16:31 #1
det er der vist ikke mange der kan svare på. havde du svært ved at finde drivere til vista så gør dig lige den tjeneste at se om de er lavet til win 7 64 bit inden du skifter. (dit Bundkort)

her tjekker du hvilken version du vil have

http://www.microsoft.com/danmark/windows/windows-7/windows-7-forhandlere.aspx

denne her kunne du også lige prøve inden

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15

http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/products/compare

m.v.h
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. oktober 2009 - 16:41 #2
Jeg har kørt windows 7 64 bit nu en rum tid og jeg er meget mere tilfreds med det end jeg nogensinde har været med vista. Mere stabilt og hurtigere.

Driver problematikken er dog væsentlig. Jeg køre fra en Lenovo som mange af Microsofts egne programmøre køre på, så her er der fin driverunderstøttelse båre til vista og til 7

IMHO er vista noget crap, mens 7 som udgangspunkt er acceptabel og en reel afløser til XP
Avatar billede lasbas Nybegynder
22. oktober 2009 - 16:54 #3
Jo... Det er vi nok temmelig mange der kan svare på :)

alene i DK har ca 40.000 IT professionelle kørt Win7 et par md nu

og JA... Det er klart et skifte værd
( jeg har kørt min i produktion ca en md nu uden bugs )

Det eneste driverproblem jeg kender til, er printerdrivere til HP

Win 7 home er ikke pengene værd IMO, da alle de nyeste features
kun findes fra Win pro og frem til Ultimate versionerne
Avatar billede wos Nybegynder
22. oktober 2009 - 19:33 #4
hvor kan man få fat i det for ik så mange penge.
gerne et link hvis det kan lade sig gøre for kan kun finde ultimate til 1700kr synes det lyder lidt dyrt
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2009 - 20:03 #5
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2009 - 20:08 #6
ellers kig i www.edbpriser.dk

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=660427

og så videre

arbejder de 40.000  i sutter for de har da gået meget stille med dørene for jeg kan ikke lige erindre nogen der har deltaget med erfaringer herinde.