Avatar billede kimley Nybegynder
22. oktober 2009 - 12:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Backup af mit styresystem

Hej

Jeg har lige formateret min computer. Nu skal jeg hente alle opdatteringer igen til vista. Hvordan laver jeg en backup så jeg ikke skal dette igen. Det tager lang tid at hente alle de opdatteringer.
Avatar billede Blandy Praktikant
22. oktober 2009 - 12:30 #1
du bruger bare windows egen sikkerhedskopi, der kan lave en komplet image af hele din computer, Så når du har installeret vista så den er skrabet, så gendanne du den bare. Så har du styrersystemet  som det var før du installerede. Det ligger under sikkerhedskopi i kontrolpanlet.

Men huske at lave en kopi når din maskiner funger fejlfrit.
Avatar billede Blandy Praktikant
22. oktober 2009 - 12:30 #2
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2009 - 12:30 #3
Paragon Backup Express er et gratis program, som kan klare det.
Men man skal altså registrere sig for at få nøglen til programmet.
Jeg har selv prøvet det, og finder det rigtig godt.
http://www.paragon-software.com/home/db-express/
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2009 - 12:34 #4
Ps. Med Paragon kan du lave en Recovery CD, som du kan starte op
på, hvis windows går helt ned.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. oktober 2009 - 12:54 #5
Lidt høflighed er åbenbart ikke noget du vil bruge din tid på:(
Avatar billede kimley Nybegynder
24. oktober 2009 - 13:03 #6
Hej

Troede jeg fik skrevet tak for hjælpen,men har åbenbart kun givet point sorry :-(
Avatar billede off-line Nybegynder
25. oktober 2009 - 15:06 #7
OK:)