Avatar billede SPINhead99 Praktikant
22. oktober 2009 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af data fra en HD fra en bærbar til en PC

Jeg skal have overført noget data fra en harddisk som har siddet i en Zepto over til min stationære pc.

Harddiskens modelnummer er: hts726060M9AT00
link: http://www.laptopsdirect.co.uk/Hitachi_Travelstar_60GB_7200RPM_HTS726060M9AT00/version.asp

Jeg har fået fat i en converter som kan omforme harddisken til at kunne tilsluttes en PC med et usb-stik.
Model: delock 61510
link: http://www.delock.com/produkte/gruppen/Konverter/Delock_Converter_USB_20_to_SATA_SLASH_IDE_61510.html

Mit problem er nu at mellemrummene mellem benene på harddisken sidder for tæt til at den kan tilsluttes den usb-converter. Hvad skal jeg gøre?

VH SPINhead99
Avatar billede lutzow Nybegynder
22. oktober 2009 - 11:37 #1
For at være ærlig tror jeg ikke du har fået fat i den rigtige converter?
Avatar billede SPINhead99 Praktikant
22. oktober 2009 - 11:46 #2
Det har du helt sikkert ret i, men hvilken converter eller stik skal jeg kigge efter?
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2009 - 12:23 #3
The converter enables you to connect 2.5" or 3.5" IDE and SATA HDDs as well as CD-ROM, CD RW-, DVD-ROM und DVD RW drives to the USB port of  your PC

Så jo det skal kunne lade sig gøre, er der ikke et mellemstik?
Stik på harddiske er jo standard.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. november 2009 - 13:53 #4
Luk spørgsmålet!
Avatar billede SPINhead99 Praktikant
21. juli 2012 - 07:13 #5
Man skulle bruge en adapter.