Avatar billede roslev Nybegynder
21. oktober 2009 - 20:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe Cocoa Puffs?

Ohøj,

Rimeligt random spørgsmål...
Hvor kan man købe Cocoa Puffs (http://en.wikipedia.org/wiki/Cocoa_puffs) fra firmaet General Mills? Mine google-søgninger giver intet...

Bedste mulighed jeg har fundet indtil videre er luftpost fra Island, men så slipper man altså også kr. 150,-. for en pakke. Nogen der kan klare det billigere? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2009 - 20:13 #1
De sælges i DK under navnet Nestlé.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2009 - 20:15 #2
Nej det var ikke rigtigt...

Vender tilbage når jeg kommer i tanker om det rigtige navn :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2009 - 20:16 #3
Avatar billede nissen2630 Novice
21. oktober 2009 - 20:16 #4
Du kan bestille dem her:
http://www.amazon.com/Cocoa-Puffs-11-8-Ounce-Boxes-Pack/dp/B001EQ5E6E

Men efter min smag er det de samme som Kelloggs Coco Pops
Avatar billede roslev Nybegynder
21. oktober 2009 - 20:19 #5
Ok - tak :)

De her ligner lidt: http://www.nestle-nordic.com/corporate/dk/produkter/morgenmad/nesquik/

- men de er til en connaisseur, så imitationer dur ikke! :)
Originalerne eller som minimum noget der er lavet under licens.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2009 - 20:22 #6
Cocoa Puffs are sold in Latin America and Canada under the Nesquik brand thanks to a partnership between Nestlé and General Mills; Nestlé and Hershey are major competitors in the chocolate business.

Vil næsten æde min gamle hat på jeg har ret :)
Avatar billede roslev Nybegynder
21. oktober 2009 - 20:26 #7
Tak for forslaget. Desværre vil de ikke sende den vare til Danmark.
Avatar billede roslev Nybegynder
21. oktober 2009 - 20:28 #8
Tak John. Må finde en pakke Nesquik og se om varefakta stemmer med originalen :)
Avatar billede roslev Nybegynder
21. oktober 2009 - 22:38 #9
John, smid et svar - så er der lidt point. Tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2009 - 16:23 #10
:)