Avatar billede boysen Nybegynder
21. oktober 2009 - 19:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Deling af forbindelse.....

Hej alle

Beklager hvis ikke dette er den rette gruppe at spørge i - modtager gerne vejledning mht. at finde den rette gruppe....

Min kæreste og jeg deler en internetforbindelse, og jeg bruger den bl.a. til at se fodbold.
Problemet er så, at når jeg ser bold, og hun samtidig vil surfe rundt, mister jeg ofte forbindelsen, eller min stream hakker ekstremt.
Er der en måde at dele forbindelsen (via routeren?), så jeg kan se bold, og hun kan surfe?

Har oplevet samme problem for år tilbage, hvor en kammerat kørte noget fildeling, som slugte hele forbindelsen.....

Point er ikke noget problem, bare skriv hvad du vil have!

Mvh.
Michael
Avatar billede kalabakas Nybegynder
22. oktober 2009 - 03:05 #1
Det lyder som om i har en forholdsvis svag forbindelse?!
Avatar billede boysen Nybegynder
28. oktober 2009 - 09:30 #2
Hmm, mener forbindelsen er 6m/512kb, hvilket vel burde kunne trække det?

Det jeg ønsker er, at hun måske kan tildeles 10% af forbindelsen, og jeg så hiver resten..... Kan det lade sig gøre?

Mvh.
Michael
Avatar billede boysen Nybegynder
11. november 2009 - 00:22 #3
Damn, hvor er det dog irriterende, at jeg ikke kan finde bare én person som kan hjælpe med dette.....

Mvh. og tak for alt
Michael