Avatar billede damon Nybegynder
14. juli 2001 - 01:26 Der er 7 kommentarer

prlbmer med mit lydkort... nogen er kan hjælpe mig ?

når jeg booter windows, søger windows drivere til pci multimedia audio device. Driverne skal installeres fra en cd-rom, når jeg prøver at installere driverne, skriver windows
(  \"VIA AC97 AUDIO CHIPSET\" er ikke muliggjort på dette system
gør det muligt i BIOS, hvorefter de bedes afvikle denne opsætning igen)
har været inde i advanced chipset features i BIOS, men aner ikke hvad jeg skal slå fra eller til
er der nogen der kan hjælpe mig ?
mvh. Newbien
P.S. Tilfreds Jespermaur ????
Avatar billede Spotgun Seniormester
14. juli 2001 - 01:35 #1
Har du kun dit on-board lydkort? I så fald skal lydkortet være slået til i bios\'en. Hvis du har et andet ekstra lydkort som du vil bruge, skal det on-board lydkort slå\'s fra i bios\'en

og Jespermaur er sikkert lidt mere tilfreds - nu skal du bare lære, ikke at poste spørgsmål to gange :-)
Avatar billede wikings Nybegynder
14. juli 2001 - 01:41 #2
Se svaret i det andet spørgsmål du oprettede under overskriften!! HHJJJÆÆÆÆÆÆLLLP. ;o)
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. maj 2003 - 16:16 #3
Lukketid?
Avatar billede fromsej Praktikant
13. maj 2003 - 16:17 #4
spotgun>>Hvorfor så hurtigt, giv dog manden en chance for at afprøve svaret først. ;o)
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. maj 2003 - 16:19 #5
Nå ja, undskyld. Min fejl :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. maj 2003 - 16:22 #6
Jeg kan se du er aktiv lige nu med at få lukket gamle spørgsmål, dette er også p.sseirriterende, men tilsyneladende mangler viljen hos Admin til at få renset ud i alle disse gamle åbne spørgsmål.
Dette har været diskuteret masser af gange før.
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. maj 2003 - 16:25 #7
Yeah - jeg tror så småt også snart jeg gi'r op. Har deltaget i lidt over 1000 spørgsmål, og der er tilsyneladende en god stak som ikke er lukket. Tvivler da også på at de bliver det fra brugerne...

Flere af dem har endda fået brugbare svar, men det har åbenbart ikke været nok.