Avatar billede knabdi Nybegynder
20. oktober 2009 - 11:20 Der er 1 kommentar

AMILO PA 1510

Hej venner!

Jeg har et problem med min bærbar, den kan nemlig ikke gå ind i windows mere, det drejer sig om en fujitsu siemens amilo pa 1510.
Når jeg tænder den fungerer den fint indtil den skal gå ind på skrivebordet så kommer der en tekst besked hvor der står at geninstallering af windows slog fejl bla bla, hvilket jeg ikke forstår da jeg ikke har forsøgt at geninstallere. Jeg har prøvet at gå ind på f8 og trykke på samtlige funktioner fra reparere comp til gendanne til tidligere.. men det fungerer ikke.

Hvad kan jeg gøre for at formatere lortet eller installere en ny windows xp som jeg har fået på cd ??

hvis der er nogen som har en idé må de meget gerne smide den her, på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2009 - 11:27 #1
værsgo

http://www.helgec.dk/xp-install.html

boot op på cd/dvd og fjerne partition c og opret en ny på samme størelse og så videre.

m.v.h