Avatar billede znogen Nybegynder
19. oktober 2009 - 12:18 Der er 1 kommentar

Sharepoint, check in

Når man bruger drag and drop til en SP mappe, vil filen blive "checked out" og dermed ikke kunne tilgås andre brugere.

Hvordan kan man bruge træk og slip funktionalitet uden at ramme dette problem?

Jeg har set denne side med en del forklaring.

http://windowsitpro.com/Windows/article/articleid/101385/an-easy-way-to-get-numerous-files-into-and-out-of-sharepoint-document-libraries.html

Hvad menes der med det sidste punkt (4)?

Mvh
Avatar billede katborg Praktikant
23. november 2009 - 11:18 #1
Metode 3 virker perfekt :)

Husk og skriv en "Comment", evt. bare "Space" (1 tast på mellemrumtasten".

Ellers kommer der en længere standard tekst. "Checked in by 'USER' using the Content and Structure Tool"