Avatar billede lauka Nybegynder
15. oktober 2009 - 09:48 Der er 1 løsning

Museproblemer

Hej
Jeg har et problem med min muse-markør. Jeg bruger et program som hedder Edgecam som er et CAD/CAM system. Markøren forsvinder under bevægelse i tegneområdet. Når jeg stopper bevægelsen bliver den synlig igen. Jeg har prøvet en del for at løse problemet. Grafikkortdriver, musedriver etc.
Min PC er en bærbar Lenovo W700. Grafikkortet er Nvidia Quadro FX2700M.
Er der en der kan hjælpe mig?
Mvh. Lauge
Avatar billede lauka Nybegynder
25. oktober 2009 - 14:08 #1
åbentbart ikke nogen der har en god ide