Avatar billede hustlerh Nybegynder
15. oktober 2009 - 08:05 Der er 2 kommentarer

Web based IM. med transfer funktion.

Jeg har i et stykke tid (3 uger) brugt den web baseret IM side www.meebo.com. Jeg synes, det er en kanon side, rigtig flot design og meget intuitivt.  Den primære årsag til jeg netop valgte den side var, at den tilbød at kunne overføre filer fra IM til IM, altså fra mig til en anden kontakt. Problemet er, at jeg godt sende filer til folk, men de kan ikke sende til mig. De får bare af vide, at handlingen er mislykkes. Jeg ved ikke om det er fordi, at hvis man bruger meebo, kan man kun sende filer til andre meebo-brugere. Men det hjælper jo heller ikke noget.
Jeg har så prøvet ebuddy, som også siger de har en file transfer funktion, men den virker heller ikke.

Så hvis nogen kender nogle alternative web based IM med file transfer, vil jeg meget gerne høre om dem.
Avatar billede hustlerh Nybegynder
15. oktober 2009 - 16:30 #1
Det var nu godt nok meningen, at jeg ville sætte maks point til denne tråd. Er det for sent nu?
Avatar billede hustlerh Nybegynder
15. oktober 2009 - 16:33 #2
Bare slet denne her.