Avatar billede khalus Nybegynder
14. oktober 2009 - 22:35 Der er 2 kommentarer

Hvilket er bedst?

Hej eksperter!

Jeg har lavet to forskellige designs, som jeg vil bruge til en webside engang i fremtiden, når jeg lige har fået styr på zend frameworket. Jeres første opgave er at fortælle mig, hvad for en af "skitserne" i synes er bedst.

Den anden opgave er at fortælle mig hvorfor.

Ekstraopgaven er at fortælle mig, hvad jeg kan gøre bedre.

http://yfrog.com/atversion2bjx

Hilsen kayl00s <l-.-l>
Avatar billede nissen2630 Novice
14. oktober 2009 - 22:40 #1
Syntes bedst om design nr 1.

Design nr. 1:
  - Tabs ser klodset ud i forhold til resten af siden.
  - Mørk grå på lysere grå kommer til at se fnidret ud.

Design nr. 2:
  - Ret flot
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2009 - 23:28 #2
Jeg kan bedre lide design #2

Fordi den er helt enkelt og kunstnerisk hvor #1 er klodset og spilder pladsen på skærmen.

Jeg kan virkelig godt lide den gule stribe hvor der også er plads til noget tekst hvis det skulle være.