Avatar billede riis7 Nybegynder
13. juli 2001 - 20:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hent/send post i outlook med stofanet

når jeg kobler på stofanet og henter post går det godt de først 4-5 min. jeg surfer konstant men efter nogen tid kan jeg ikke hente post. jeg får en fejlmeddelelse, kan ikke få forbindelse til server. jeg har kommunikeret med stofanet, og de mener det er en fejl/forkert opsætning i outlook !
Avatar billede bbs Nybegynder
13. juli 2001 - 20:04 #1
Det er noget med aktivitet ..

Du skal bare trykke på \"Signon\" igen, og tryk på \"Hent / Send\" så modtager du posten :)

Tjeck lige om SMTP og POP3 er:
mail1.stofanet.dk

Hvis de ikke er, så er det der hvor fejlen ligger ..
Avatar billede riis7 Nybegynder
13. juli 2001 - 20:07 #2
nej, det hjælper ikke at trykke på \"signon\" igen !! og min SMTP og POP3 er korrekt.
Avatar billede bbs Nybegynder
13. juli 2001 - 20:12 #3
http://www.stofanet.dk/opsaet/outlooke5.html

Der er en vejledning.
Prøv evt. at slette din konti, og opret den igen i outlook ..

Det plejer at virke ..
Avatar billede halifax Nybegynder
14. juli 2001 - 02:12 #4
bbs m.fl. - POP3 serveren behøver altså ikke være mail1.stofanet.dk selv om man har StofaNet. Kun hvis man får indgående post fra Stofa, så svar fra bbs er kun 50% rigtig.  :)

Avatar billede riis7 Nybegynder
13. august 2001 - 12:25 #5
jeg har løst problemet ved at sætte outlook til at hente post hvert 2. minut. Åbenbart har det noget med den såkaldte idle-tid at gøre, eller hva\' ?
Avatar billede bbs Nybegynder
13. september 2001 - 17:28 #6
Takker for points :)