Avatar billede jimmbo Nybegynder
13. oktober 2009 - 13:16 Der er 9 kommentarer

(0x8ac70202) fejl ved wecam på MSN

Hej
Jeg har en veninde der får denne meddelelse når vi prøver at køre webcam over hendes MSN:
Messenger er ikke tilgængelig i øjeblikket. Prøv igen senere. (0x8ac70202)

Når jeg slår (0x8ac70202) op på google, siger den at det er en McAfee fejl. Problemet er bare at hun slet ikke bruger McAfee.

Så nu er jeg på bar bund. Google gav ingen løsninger, så jeg håber I kan hjælpe mig.

Hvad gør vi, for at hendes MSN vil acceptere webcam?
Avatar billede Blandy Praktikant
13. oktober 2009 - 13:24 #1
Det kan være den forkerte driver til webcamet i forhold til styrersystemet. Prøv og led efter en ny driver og så uninstall den gamle og erstat med den nye. Det er et meget alimdeligt problem, så det burde virker første gang.
Avatar billede jimmbo Nybegynder
13. oktober 2009 - 13:27 #2
Det prøvede jeg da jeg var hjemme hos hende. Jeg hende den sidste driver fra HP's hjemmeside, og prøvede med den. Men det virkede ikke. Kommer med samme fejl.
Avatar billede Blandy Praktikant
13. oktober 2009 - 13:44 #3
Tror faktisk at jeg har haft samme problem hos mig længe. Kan ikke huske fejlkoden, men det lyder meget af det samme som i oplever. Der gør ejg bare det at jeg venter lidt, og så virker min messenger som det skal. Tror det er en forbindelses-fejl inde hos microsoft.
Avatar billede jimmbo Nybegynder
13. oktober 2009 - 18:26 #4
Problemet er ikke at MSN ikke virker. Problemet er at hun får den fejl, når hun anmoder om at vise sit webcam.

Så ingen gode bud?
Avatar billede jimmbo Nybegynder
15. oktober 2009 - 15:53 #5
Ingen der kan hjælpe?

Kan jeg ikke sætte pointene op, så det bliver mere attraktivt at svare korrekt?
Avatar billede Vandreren Novice
15. oktober 2009 - 16:44 #6
Det er muligvis et problem med MS Silverlight. Tjek først om den nyeste version er installeret; hvis ikke, så installer den; hvis den er, så prøv at af- og geninstallere. http://silverlight.net/
Avatar billede jimmbo Nybegynder
15. oktober 2009 - 16:52 #7
Hvad er MS Silverlight? Problemet er MSN, så hvad har Silverlight med det at gøre? :)
Avatar billede Vandreren Novice
15. oktober 2009 - 17:01 #8
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Silverlight

Andre har fået afhjulpet dit problem ved at opdatere Silverlight.
Avatar billede jimmbo Nybegynder
15. oktober 2009 - 17:50 #9
Det virkede ikke. Andre bud.