Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 12:16 Der er 8 kommentarer

Hvem er på mit internet?

Hej!

Ja, jeg har så trådløst internet som så mange andre, og jg il gerne kunne se hvem der er på mit internet, og så smide dem af h til hvis det er nogen der ikke skal være der. Ja, jeg skal nok få sat WPA på.

Den der finde noget software får 100 point ;)
Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 12:17 #1
ups, kom til at skrive 100 point... jeg mener 200 ;)
Avatar billede nissen2630 Novice
10. oktober 2009 - 12:30 #2
Det kan du se på din router.

Hvis du i din browser i adresse linien skriver 192.168.2.1 eller hvad den nu har som adresse.

Der et typisk et punkt der hedder Security Log. Der kan du se hvem der er og har været logget på.
Avatar billede nissen2630 Novice
10. oktober 2009 - 12:31 #3
Den eneste måde at holde folk væk er at sætte beskyttelse på.
Ellere skal du hele tiden sidde og smide folk af :-)
Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 12:35 #4
Ja #3, skal nok sætte beskyttelse på ;) men #2 er der ikke et program? Jeg har en ZyXEL NBG-420N
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2009 - 14:27 #5
Hvad skal du med et program når funktionen er indbygget???
Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 15:13 #6
Man kan ikke smide dem af kan man ?
Avatar billede martchap Nybegynder
11. oktober 2009 - 17:03 #7
Jo, det er da muligt. Alt er muligt, hvis du er dygtig nok;) - fx kan du lave et ban på en MAC-adresse (så længe ham i den anden ende ikke er klog nok til at begå MACspoofing) ;-P
Avatar billede Mansee Nybegynder
12. oktober 2009 - 11:03 #8
martchap lig et svar 200 point til dig