Avatar billede pss1 Nybegynder
10. oktober 2009 - 11:36 Der er 6 kommentarer

Hjælp til opsætning af betalingssystem på hjemmeside, kun 6 varer

Jeg søger hjælp til betaling via Dandomains betalingsgatway, er godkendt af PBS, men jeg mangler hjælp til integrering, det virker ind i mellem, men ikke hele tiden, jeg har givet op, mon der er en der kan hjælpe selvf. mod betaling. Det haster desværre!
Avatar billede kgkg Nybegynder
10. oktober 2009 - 11:43 #1
Hvad med DanDomain selv. Kan du ikke købe dem til at sætte det op?
Avatar billede j4k0b Nybegynder
10. oktober 2009 - 11:48 #2
Hvilken platform skal det integreres i?

Programmeringssprog, database?
Avatar billede pss1 Nybegynder
10. oktober 2009 - 11:57 #3
Har snakket med dem, men det kan de ikke.

Jeg ved det er nogle små ting jeg har gjort forkert, men kan ikke se skoven for bare træer og skulle gerne have det til at virke i weekenden her.
Avatar billede pss1 Nybegynder
10. oktober 2009 - 12:00 #4
PHP, det er ikke nødvendig med database. Jeg sender gerne filerne hvis du vil se på det. Det er seks varer der har hver sin betalingsside der går direkte til betalingsgatwayen, altså er der ikke noegn dtabasekodning involveret
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
10. oktober 2009 - 12:05 #5
Du er velkommen til at skrive til mig. Jeg kan sagens klare denne opgave for dig og hurtigt. Du kan kontakt mig på info[a]cheap-web.dk
Avatar billede mikaelch Novice
17. december 2009 - 23:23 #6
Vidste du endnu ikke har fundet en til opgaven kan www.aboutweb.dk levere det hurtigt og billigt