Avatar billede timkl Nybegynder
09. oktober 2009 - 13:46 Der er 2 kommentarer

IE, billeder renderer ikke

Jeg sidder pt. og laver IE-specifikke stylesheets og i den forbindelse har jeg nogle udfordringer med IE6 & 7.

Når jeg loader min side står der følgende i statuslinien i bunden af browseren:
(Der mangler 111 elementer) Henter billedet [stien på billedet]

... og de billeder der er referet til i min CSS bliver ikke renderet ud på siden. Der står ikke nogen file-extension på billedstien i statuslinien, ved ikke om det betyder noget.

Siden spiller fint i IE8 & FireFox.

Er der nogen der har oplevet noget lignende og evt. kender en løsning på problemet?
Avatar billede hmanback Nybegynder
09. oktober 2009 - 14:20 #1
Er siden online?
Avatar billede timkl Nybegynder
09. oktober 2009 - 14:28 #2
Nope, jeg arbejder på den lokalt.