Avatar billede backspike Nybegynder
09. oktober 2009 - 10:14 Der er 2 kommentarer

iBook G4 i hjemmenetværk med stationær PC

Min kone har købt en brugt iBook G4, som nu gerne skulle indgå i det trådløse netværk derhjemme. Primært med henblik på at have adgang til de printere, som er tilkoblet vores stationære PC.

Jeg har fået etableret internetadgang på iBook'en via vores WLAN-router, men den kan ikke komme i forbindelse med den stationære PC, som kører Vista. Den bliver faktisk slet ikke "opdaget" af Vista. Min egen HP-laptop er uden problemer sat i netværk med den stationære og har netværksadgang til printerne.

Er der nogen, som kan give vejledning (for dummies!!) i, hvordan jeg sætter tingene op, så iBook'en kan komme med i hjemmenetværket?
Avatar billede rexman Nybegynder
12. oktober 2009 - 18:09 #2
Hvad så backspike, har du fået det til at virke ?