Avatar billede scivias Nybegynder
09. oktober 2009 - 01:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Videoredigering

Kan nogen hjælpe med et gratisprogram til at klippe mpeg-filer med. Skal blot bruge et enkelt program til at fraklippe scener. Er der kvalitetstab, når man gemmer resultatet bagefter?
Er der alternativt et godt, ultimativt købeprogram, nogen kan anbefale.
Mange hilsener
Avatar billede stagedk Nybegynder
09. oktober 2009 - 03:11 #1
Adobe Premiere CS4, koster kun 799$ / 4000 kr ;) !.
Avatar billede svolde Nybegynder
09. oktober 2009 - 09:28 #2
Hvis du bare skal klippe lidt, er light-versionen af Adobes Premier, Premier Elements, glimrende. Der er masser af features til at lave semi-professionel video, og så koster det kun omkring 800 bobs.
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. oktober 2009 - 10:27 #3
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. oktober 2009 - 11:37 #4
Hvis det er ganske få filer det drejer sig om, og du har en harddiskoptager, så kan du overføre til harddiskoptageren fra DVD, og klippe på den. Efterfølgende kan du overføre resultatet til DVD.