Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 08:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simpel og billig hjemmeside

Hej, jeg skal oprette en hjemmeside for en mindre idrætsbegivenhed. 123hjemmeside.dk dækker nogenlunde vores krav, men man kan ikke lægge pdf-filer (diplomer) på siden, som brugerne kan downloade. Findes der simple og billige (gratis?) hjemmesider, der efter oprettelsen kan redigeres af ikke-tekniske personer?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
07. oktober 2009 - 08:55 #1
Hvis du kan bruge 123hjemmeside så kan du jo bare lægge diplomerne op på anden side og lave linket om på siden
eks. myopload http://www.myupload.dk/
der oploader du diplomer og får et link til dem som du så sætter på din 123hjemmeside og så virker det :o)
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 09:02 #2
Super. Læg venligst svar.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
07. oktober 2009 - 09:12 #3
Hermed et svar
Avatar billede CMS-Elsperten Nybegynder
14. maj 2011 - 13:21 #4
Du kan simpelt bruge: www.bricksite.com ! Det er et bruger venligt syste :)...

Ps.:
Bricksite.com,  er et engangs hjemmeside!(Det vil sige at du kun betaler for det du bruger! Du skal kun betale for DK web afgifter, & dit forbrug! Web-afgifterne køre sådan her for tiden: 200 DKK, første år og næste år: 45 DKK! Simpelt, billigt, engangs & service :I...

Hilsen: CMS-eksperten!