Avatar billede haunted Nybegynder
06. oktober 2009 - 12:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MultipartFile

Hej.

Kan man hive stien ud til en fil fra et MultipartFile objekt?

F.eks., i min context har jeg en multipartfile som peger på c:\test\test.txt

Kan jeg hive c:\test\test.txt
ud fra objektet til videre behandling?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. oktober 2009 - 15:03 #1
SMTP mail eller HTTP upload ?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. oktober 2009 - 22:30 #2
Uanset hvad, saa er det nok et problem - jeg tvivler paa at information om stien gemmes. Den giver jo kun mening hos afsender. Modtager kan ikke bruge den til noget. Og af sikkerhedshensyn maa modtager sikkert ikke bruge den.
Avatar billede haunted Nybegynder
07. oktober 2009 - 09:28 #3
Det er http.

Ok jeg havde også tolket det som værende noget sikkerhedsfnidder.

Jeg må bare trække i mine overalls og finde en anden løsning. :)

Ligger du et svar så du kan få point.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. oktober 2009 - 15:02 #4
Bemaerk at du godt kan sende almindelige form input op sammen med filen, saa maaske en combox hvor der vaelges en logisk placering som saa paa serveren oversaettes til en fysisk sti.

Og et svar.
Avatar billede haunted Nybegynder
09. oktober 2009 - 17:44 #5
Ja det vil jeg overveje. Tak for det.