Avatar billede carsten51 Nybegynder
04. oktober 2009 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

codecs til win 7

jeg fandt ud af det var filmen der var gal på den det er flere sammenhænge billeder der står på hovedet
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 13:26 #1
ok.
hvis der senere kommer en nyere version af det coedcs skal du huske at afinstallere det gamle først inden det nye installeres -man skal aldrig lægge det hen over
Avatar billede carsten51 Nybegynder
04. oktober 2009 - 13:39 #2
vil du så have de point  som tak for hjælpen med det ene og det andet ?
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 13:49 #3
ok

men det er ikke nødvendigt. du kan så prøve at dele dem imellem os så du får 30 og jeg får 30 bare for hyggens skyld.
du har jo selv lagt et svar

d.v.s du skal både markere mig og dig selv så finder ekperten ud af at dele dem immllem os.
m.v.h