Avatar billede shahin Nybegynder
03. oktober 2009 - 20:11 Der er 5 kommentarer

mac

hej har lige købt mac 3 af min ven men der er xp på den men nu vil jeg gerne instellere windows 7 på den men den booter ikke fra cden, hvad skal jeg gøre?
dvd har jeg selv brandt den er hjemmelavet..
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. oktober 2009 - 20:55 #1
Du kunne prøve at opgradere fra XP så får du godt nok en fil der hedder Windows old som du senere kan fjern når det kører men så kan du ikke nedgradere igen!
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. oktober 2009 - 22:17 #2
Jeg ville starte med at tjekke om DVD´en kan boote på en anden computer - bare for at udelukke at det ikke er der fejlen ligger.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2009 - 22:19 #3
man kan ikke opgradere fra win xp til win 7 kun fra vista -

http://www.nirmaltv.com/2009/08/06/how-to-upgrade-windows-xp-to-windows-7/

du har lavet dvd forkert  - den skal laves så den er bootbar.
jeg lavede min i ultraiso der er et brænder program der bl.a kan det.

så det er en ommer
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. oktober 2009 - 22:25 #4
jeg har opgraderet fra XP ikke mindre end 3 gange uden problemer!
Avatar billede shahin Nybegynder
03. oktober 2009 - 23:40 #5
har prøvet den på anden computer og der booter den med det samme  er det forskeligt når det er en mac eller hvad*?