Avatar billede rina Nybegynder
03. oktober 2009 - 09:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access 2007 og front - hvordan?

Hvis man har oprettet en Access database, med et par tabeller, forespørgsler og 1 formular som kan vise/oprette data.

Hvordan kommer man "væk fra design delen" i access og åbner formularen, således at det kun er formularen der åbner - fin og klar til brug for fremtidige indtastninger/visninger?

Håber min formulering/hensigt er forståelig for jer mere erfarne... :)
Avatar billede terry Ekspert
03. oktober 2009 - 09:39 #1
"væk fra design delen"

Normally the Access window is always visible but it is possible with code to hide it.

Its also possible to make an MDE file so that users cant go into the code
Avatar billede terry Ekspert
03. oktober 2009 - 09:42 #2
You can try this code to hide the Access Window.

http://www.mvps.org/access/api/api0019.htm

Butthere is no guarany from here that you can get it to work.
Avatar billede terry Ekspert
03. oktober 2009 - 09:42 #3
.
Avatar billede terry Ekspert
04. oktober 2009 - 10:51 #4
Thanks. Hope you could use the answer I gave